ponedeljek, 13. julij 2015

Sun Dance Mattifying Sun Fluid SPF 30 (Mattierendes Sonnenfluid)

Not too long ago I read Mateja's review for the Sun Dance Tinted Sun Fluid but when I went to look for it in the shop they were all sold out, so I decided to pick up the Mattifying one instead. Throughout the year I tend to use foundations with added SPF, but in the summer I feel like they don't protect the skin well enough, especially because I use chemical exfoliants several times a week. What sold me was the mattifying claim and SPF 30.

Last summer I was using the Peter Thomas Roth Max Sheer All Day Moisture Defence Lotion SPF 30 Sunscreen Lotion, but since I've recently run out and the price in Europe is a bit higher that I'm willing to pay I decided to get something more affordable. The Sun Dance Sun Fluid comes in a sleek and travel friendly orange tube and has 50 ml of product inside. The fluid has a runny texture, lightweight consistency and when you apply the sufficient amount does give a slight white cast to the skin. It doesn't feel drying or tacky, but the mattifying claim is somewhat misleading - compared to a regular sunscreen it's definitely not as oily or greasy, but by no means is this a product offering a mattifying effect. I tried using it with mattifying primers and I still end up with really shiny dewy skin. Mattifying foundations work best with it, and I always dust some setting powder over as well. It works  better on days when I don't wear anything over it, except some powder, or when I apply it over serum and skipping moisturizer. 
For such an affordable product I'd say it's worth giving a try, especially if you're only going to use it on holidays when you don't tend to wear (much) make up. Also keep an eye out for the ingredients (octocrylene, alcohol denat) and strong sun screen scent, in case you're sensitive to either. You can get it at DM stores.
If you have any recommendations for facial sunscreens feel free to leave them in the comments below.

5 komentarjev:

  1. La Roche-Posay Anthelios XL fluid ultra-light ZF 50+. Moj najljubši od kar sem ga preizkusila. Letos želim kupiti novega pa nikakor nikoli ni v akciji, da bi vsaj malo oblažila ceno. Imajo pa zdaj tudi mat verzijo z ZF30 in je na lekarnar.com znižana (ampak zaradi roka uporabnosti). Jaz sem tudi tolikokrat prebrala to oceno pri Mateji, ampak imam kar občutljivo kožo na obrazu in nekako se mi ne zdi ZF 30 dovolj, čeprav sem zadnjič slišala, da je procent zaščite med 30 in 50, skoraj samo za 1% večji pri 50.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ok, bom preverila. Sem sicer vmes že kupila eno obarvano od Avene, ampak mi tudi ne ustreza najbolj. Med faktorjem 30 in 50 je pa res bolj majhna razlika, lahko tukaj prebereš en super vodnik: http://www.carolinehirons.com/2015/07/spf-cheat-sheet.html

      Izbriši
    2. Ravno na njenem blogu sem to prebrala :D

      Izbriši
  2. Jaz imam obe verziji, tole in obarvano, pa mi je obarvana veliko boljša :). Tale je točno tako kot praviš, ne ravno mat, meni se tudi zdi precej težja od obarvane in vonj je klasičen za sončne kreme. Je ok, ampak odkar sem preizkusila obarvano, te ne uporabljam več za obraz, ampak samo za vrat in dekolte, da se mi ne umažejo obleke zaradi barve. Mi vsi pravijo, da nikjer ne najdejo obarvane verzije, ampak pri nas v NM sem jih videla še kar nekaj in tudi na uradni spletni strani so, tako da ni bila to samo lanska LE. Mogoče se splača pogledat v manj obljudenih DM-ih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tole sem našla šele v 3./4. DM-u, ko sem iskala obarvan fluid, in vsakič, ko se spomnim, grem ponovno pogledat, če še imajo kaj zaloge, ampak mislim da tudi te od takrat nisem več zasledila. Škoda ker obarvana zveni veliko boljša.

      Izbriši