sreda, 29. julij 2015

Maybelline Master Drama Chromatic Khol Liner in 'Turquoise Vibe'

I mainly stick to neutral colors when it comes to eye make-up, but every once in a while I like to introduce a bit of color. And when is it a better time than in summer to do that? I was looking between different options and colors and settled on the Maybelline Master Drama Chromatic eyeliner in 'Turquoise Vibe'.


It comes in a standard khol liner packaging and needs to be sharpened. The formula promises staying power of up to 16 hours. The liner is very creamy, smooth and glides onto the lids with ease. It's very pigmented and opaque in one swipe.
It comes in three different shades and I picked up the Turquoise Vibe that is just that - a metallic turquoise shade. I was expecting the color to have equal parts of blue and green, like the lid, but on my skin the color looks a lot more blue, without too much green in it. 
The color looks pretty intense when you first apply it, but once you add mascara it doesn't look as vivid. It stays on the lids pretty well. There is some fading after 9 hours. Since my lids are (slightly) hooded I was afraid of transfer so I applied some translucent powder to set it and then added a bit more liner to the center of the lid, to intensify it again. Lasting power on the lower line is weaker, around 6 hours. When first applied the liner needs around 1-2 minutes, before it sets and then doesn't really move or smudge.
Swatches:
L-R: one swipe-built up- blended out
On my eyes (I took these after wearing the liner for about 10 hours, so it doesn't look as perfect as freshly applied):
Despite the color not being exactly what I was searching for, I still like it because the formula is really nice. If you have any suggestions on colorful eye liners with similar formulas let me know in the comments.
You can get the Maybelline Master Drama Chromatic liners here or here.

5 komentarjev:

  1. Odtenek ti noro paše! :D Meni po navadi taki odtenki nikoli tako ne pašejo. Vedno rabim še kakšen temen liner pod barvnim. Drugače ima Avon super shock gel eyelinerje. Izgledajo podobni temu. So zelo kremasti, vendar meni kar fajn obstojni. Se mi pa vsi ti včasih prenesejo na zgornjo veko, ker imam tudi malo hooded oko. Si pa dobro rešila z transparentnim pudrom. Bom preizkusila :). Avon ima tudi nove odtenke khol linerjev. Ti so sicer bolj trdi in nanos ni vedno popolnoma enakomeren, ker so bolj za smudging in podobno. Ima pa tudi Essence gel eye pencil, ki je podoben temu Maybelline. Če bi rada kakšne poceni izdelke, da preizkusiš več barv. Meni prav tako dolgo zdržijo :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Bom preverila pri Avon, čeprav imajo malo smotan način naročanja preko posrednikov. Od Essence sem imela pa par let nazaj nekaj podobnega ampak je bila obstojnost bolj slaba..verjetno imajo danes boljšo formulo, ker so se pri večini izdelkov precej popravili :)

      Izbriši
    2. Vem, da ta Avonov sistem vse odbija. Jaz si sama naročam. Se mi zdi, da če želiš sama naročat, si tudi lahko članica, brez kakršnih koli obveznosti. Samo moraš najti predstavnika iz tvoje regije in nekaj izpolnit. Potem pa ali naročaš ali ne, je vseeno. Jaz naročam samo zase in za moje sorodnike oz. kakšno prijateljico. :)
      Se mi zdi, da so ti novi od Essence kar dobri. Formule se itak vedno kaj izboljšujejo :).

      Izbriši
    3. Sem imela že večkrat namen preveriti kako točno je z naročanjem, ker pri tebi pogosto vidim pozitivne ocene njihovih izdelkov. :) Moram prej bolj natančno pregledati katalog in naredit eno konkretno wish-listo, pa bom potem kaj naročila :)

      Izbriši
    4. Upam, da ti uspe ;) Vsekakor jih vprašaj, sem prepričana, da ti bodo pomagali. Ja meni je kar veliko izdelkov všeč. Priznam nekateri so kar nekaj, drugi pa so kar dobri za svoje cene :).

      Izbriši